Kärleks bloggen

En blogg om kärleken till livet och alla människor runt omkring oss. En blogg om det fina som finns i alla människor.

fredag, januari 12, 2007

Long time no see...












Hejsan hej!
Ja nu var det allt ett litet tag sen jag skrev sist. Flickorna var ju och hälsade på mig innan jul oc nyår. Det blev mycket party som vanligt då. En hel shopping också. På fredagen var det julfest hos oss på Sugarwell court. Sen på lördagen fick dom se Oceana och tro det eller ej så var det ku förstås öl på söndagen också....

Jul och nyår var riktigt bra.

Julen spenderade hemma hos mamma och pappa. Det är nog bra att vara iväg och resa lite. Vår relation har aldrig varit så bra som nu. Och jag har aldrig uppskattat mer än nu att vara hemma och bli omhändertagen och ompysslad.

Nyår var buskul! Maskerad på en resaurang i Utby. Det var filmstjärnetema och jag var Anna Holt. Johanna följde också med så hela gänget var ju nästan samlat.

Igår gjorde vi Otleyrun. Det är en pubrunda som heter duga, 15 pubar i sträck. Vi gjorde nog iaf 13 st skulle jag tro. Trodde nog inte vi skulle klara oss så långt, men jag blev imponerad av hur strukturedade vi ändå var.

Ja idag har det inte blivi många knopp. Har vandrat mellan sängen och Kristines rum som ligger 10 steg bort. Jo, sen var vi nere och hämtade en pizza också. Det höll jag nästan på att glömma ;)

Puss på er! Saknar er som vanligt.

Lots of love XXX