Kärleks bloggen

En blogg om kärleken till livet och alla människor runt omkring oss. En blogg om det fina som finns i alla människor.

måndag, november 13, 2006

Glömsk spätta?

Oj oj oj, höll NÄSTAN på att glömma att Therese också kommer ihelgen.
Jag skulle heldre ha tungan av klippt och fingrana stympade än att glömma skriva om alla mina goa vänner som kommer på besök. Jag menar det var inte alls så att Theres själv var tvungen att påminna mig om det eller så...
Nä då, jag har ju alltid huvudet på skaft som ni redan kanske känner till.

I alla fall, jag ser framemot med lite besök och lite gött tjöt.... Och jooo, Theres din göteborska sitter i fortfarande!

2 Comments:

  • At 2:06 em, Anonymous Anonym said…

    now we're talking =) hoppas du har nan snygging pa lager till mig daruppe =)

    kommer vid halv nio fre kvall!

     
  • At 1:18 fm, Blogger Monis said…

    Ja gumman da far du banne mej skynda dig for jag har bokat biljetter... Hmm... Det loser sig... jag slar en signal imorgon...

     

Skicka en kommentar

<< Home