Kärleks bloggen

En blogg om kärleken till livet och alla människor runt omkring oss. En blogg om det fina som finns i alla människor.

torsdag, oktober 26, 2006

Naken Janne loves naken Mona

Skit också, då har man väl gjort bort sig riktigt mycket då!!!! Åhhhh, jag tror jag döööööör!!!! Jag kan väl lika gärna dela med mig eftersom jag inte är på hemmaplan... Jo, just det, tog en dush i gar kvall. Efter dushen gick jag ut i köket en stund för att hämta dricka. Klockan är nästan 00.00 så det är ingen uppe och grannarna ligger och sover, tror jag. Ja, ni kan nog redan ana vart detta leder. Flummig som jag är ställer jag mig och beundrar en karta på väggen och helt plötsligt glider handuken ner lite, eller rättare sagt, jag typ tappar den. Obekymrat står jag kvar där en stund tills jag hör värsta vrålet!! Kollar mig omkring ser ingen, till jag får syn på huset mittöver... Där står 6 personer i fönstret och vrålar för full hals, jag hör alltså dessa människor från huset tvärsöver, som ligger en bra bit bort och genom 2 glas fönster. Ni kan ju tänka er vilket vrål! Stod iförsig med ryggen till men dom fick nog se det mesta ändå...


Skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också, skit också...


Ja, ja vad skall man göra? Måste ju underhålla sina grannar också. Annars var jag på kickboxningsträning och Krav Maga idag, riktigt bra. Det är samma tränare som vi har på Tai-Jutsun, Rob. En riktig tuffing, 5th Dan, tränar all form av material art of the Koryu, som det så fint heter. Detta inkluderar vapenträning med samurai svärd, hmmm, dessutom jobbar han som livvakt. Ja, ni fattar vinken. Ska till min lilla cykel (i regnet..typ..) till skolan nu, saknar er, saknar er!!

3 Comments:

  • At 7:09 em, Anonymous Anonym said…

    Härligt att höra att du delar med dig av härligheten =) Inget att skämmas för. Morgan

     
  • At 9:35 em, Anonymous Anonym said…

    haha, du är go mona!

     
  • At 11:57 em, Anonymous Anonym said…

    Du fick ju iaf en bra respons (verkar det som) ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home