Kärleks bloggen

En blogg om kärleken till livet och alla människor runt omkring oss. En blogg om det fina som finns i alla människor.

torsdag, oktober 05, 2006

Juliette and the Licks...

Hej vänner!

Ikväll är det konsert som gäller. Har mina lediga dagar från skolan på onsdagar och fredagar så försöker styra upp festandet efter det. Men man kan ju inte lyckas varje gång. Har inte hört mer än en låt med "Juliette and the licks" men det kan nog bli bra. Vi var faktiskt på konsert förra veckan också, "Motion city soundtrack" förband var "Ok!Go!" och "Matches" riktigt bra rock n roll, Vic skulle gillat skarpt!

Killar jaaa, vad ska jag säga. Ray ger inte upp. Han skämmer bort mig. Faaan. Fick ett armband av honom för ett tag sen. Jag stannade vid ett skyltfönster och beundrade ett JÄTTE vackert armband, vad gör karln, jo går och köper det till mig dagen efter!!! Först vägrade jag ta emot det, men han blev jätte stött och sa att det var minst lika stor glädje för honom att ge som det var för mig att få. Ähh, karl är ju bara ute efter gympa- bumba, men men. Faktiskt försökte jag ge tillbaka armbandet häromdagen (dum som jag e), men då blev han förbannad, så nu får jag väl behålla det då...

Följde med Sara på karate igår. Åhhh, där kan vi snacka snygga killar!!! Oh my god! Bra ställe att lära känna massa goingar och direkt komma i närkontakt utan massa armband och krusiduller.

jaja, är lite orolig för helgen förresten, vandring är det verkligen min grej.

jaja, saknar er som vanligt

Puss puss