Kärleks bloggen

En blogg om kärleken till livet och alla människor runt omkring oss. En blogg om det fina som finns i alla människor.

söndag, oktober 01, 2006


Ja då har varit med på den första "walking touren". Shit jag jag är en tönt! Men det var faktiskt riktigt kul. Massa trevliga människor. Visst, jag själv kanske inte hade utrustat mig med alla extravaganser som vissa hade, typ en slang med vatten till ryggsäcken osv. Vi startade i alla fall 9.30 och var hemma runt 8. Själva gångturen tog väl ca 3 till 4 timmar men vi hann med en pub på vägen också. Området vi vandrade på hette Haworth, mycket vackert. Vi hanmnade i en liten stad till slut, staden var inspererad av massa okulta historier, en stad för Anna! Köpte faktiskt bewitchingpoder till Anna på "Spooks". Feminine intution. Kan bli spännande.

Vi får väl se hur det går i Snowdonia i Whales nästa helg. Jo glömde berätta att efter ca 10 min, vem får inte skavsår och en antydan till blåsa på hälen? Jo, jag så klart. Jag försöker då försiktigt fråga en snubbe om han möjligtvis inte har ett plåster. Vad händer? Jo värsta upptåndelsen förstås. Alla 34 personer som är med stannar och alla erfarna skall ge tips och hjälpa till. En kille drar av mig strumpan och sätter igång (garv) en anna tar fram ett par special strumpor som jag får låna. Skit pinsamt, med vad skall man göra, amatör som man är men det blev ju bra i alla fall.

Så så, saknar er alla. Har lite andra smaskiga detaljer att berätta men det är mer privat så det blir på mail i så fall.

Saknar er, puss puss

3 Comments:

  • At 9:56 fm, Anonymous Anonym said…

    Hej Gumman. Det låter och ser ju jättemysigt ut! Skoskav och efterhängsna killar (korta eller inte) låter ju mindre kul men man får räkna med både och i det vi kallar livet!
    Jag mår ok. Gråter lite och skrattar mycket. Som d ska va. Vill gärna höra mer om de där smaskiga detaljerna... ;)
    Många kramar!! Anna-panna

     
  • At 12:17 em, Anonymous Anonym said…

    Hej vännen! Låter som du har det bra borta i Leeds! Jag gläds med dig! =) Här är allt fint, allt rullar på som vanligt men det märks att du är borta! Du finns i mina tankar! =)Nu är det dags för mig o plugga...tenta imorn :(
    Sköt om dig! Vi hörs snart igen! Kram kram Helena

     
  • At 10:34 fm, Anonymous Anonym said…

    ha ser ju grymt ut! Kanske ska folja med o promenera nan dag =) "besteg" ben nevis nar vi var har sist, med en fd marinsoldat. det var bestamda vattenpauser o mat var o vart annat. grymt skoj dock =)

    snart kommer du hit =) da ska vi leta reda pa en lang kille. fast man far leta en stund... smaskiga detaljer later spannande =)

    therese

     

Skicka en kommentar

<< Home