Kärleks bloggen

En blogg om kärleken till livet och alla människor runt omkring oss. En blogg om det fina som finns i alla människor.

onsdag, september 27, 2006

Leeds... becoming a nerd...

Heeeej alla !!

Jag saknar faktiskt manniskorna, mina goa vanner riktigt mycket. Men jag har ingen storre hemlangtan. (Det kanske kommer krypande nan dag... nar man minst anar)

Ja da har man antligen gatt och hyrt en dator. Det tog sin lilla tid, men nu ar det gjort! Sa nu kommer val bara sitta inne och blogga hela natterna i enda. Tontigt? Jaaa, sa ar dert nog. Jag haller pa att bli en tont, hor har; jag har gatt med i en "walking club". Vi skall ut och vandra i skog och natur och sova i hyddor, ja ja det kan nog bli spannande. (vad har jag gett mig in pa?) Vi skall tillk Whales nasta helg, dom sager att det skall vara fantastiskt vackert och vem vet man kanske springer pa Tom Jones ;)

puss puss, hores imorgon

p.s Hi to Dharmendra Singh!